مجله دانشمند

مجله دانشمند
علمی،خبر،بیوگرافی،فیلم و تلویزیون،سرگرمی،آموزشی،دانلود،داستان و.... و ..... و....... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی سرگرمی آموزشی دانلود هر چی بخوای و آدرسaigmblog.lxb.irلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.به وبلاگ ما اطمینان کنید. می توانید ما را با آدرس  زیر نیز  ما را لینک کنید:

www.aigmblog.loxblog.com

در صورتی که لینک شما در وبلاگ ما ثبت نشد لطفا به ما اطلاع دهید تا در صورت وجود لینک ما در وب سایت شما ما شما را لینک کنیم.

با تشکر

 





  یاهو انتصاب Frank Biondi و John Chapple را در هیئت مدیره این شرکت تأیید كرد.

انتصاب این دو نفر پس از توافقاتی که دیگر اعضاء هیئت مدیره با Carl Icahn سرمایه‌گذار این شرکت صورت دادند صورت گرفت. مطابق این توافق Icahn با واگذار نمودن جایگاه خود در هیئت مدیره این حق را بدست آورد تا نفرات جدید از لیستی که توسط وی تهیه شده بود انتخاب گردند.

شایعات در مورد انتصاب این دو نفر از اواخر هفته قوت گرفتند تا اینکه در نهایت یاهو در روز پنجشنبه انتخاب این دو فرد را تأیید کرد.

رئیس هیئت مدیره یاهو Roy Bostock در اینباره گفت: "ما بسیار خوشحال هستیم که افرادی با توانایی و استعداد Frank و John در کنار ما قرار بگیرند. ترکیبی از تجربه Frank در صنعت سرگرمی و رسانه، و پیشینه مدیریتی John در صنایع ارتباطات چشم‌انداز ارزشمندی را به جمع فعلی ما خواهد بخشید."

Biondi در حال حاضر بعنوان یکی از مدیران ارشد در شرکت مشاور WaterView مشغول بکار می‌باشد. وی همچنین عضو هیئت مدیره Seagate ، Cablevision Systems و Hasbro می‌باشد.

Chapple نیز در شرکت سرمایه‌گذاری Hawkeye حضور داشته و در هیئت مدیره چندین شرکت مخابراتی عضویت دارد.

این دو نفر از ابتدا با هدف کمک به Icahn جهت پیشبرد قرارهای آتی با مایکروسافت و همچنین خنثی نمودن فعالیت‌های دیگر سهامداران مخالف به یاهو پیوستند.

 

 منبع خبر: ایتنا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, ] [ 19:45 ] [ علیرضا ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ ما خوش آمدید. آرزوی ما افزایش علم شماست.لطفا در وبلاگ ما نظر داده و با کلیک روی +1 ما را در گوگل محبوب کنید.
موضوعات وب
امکانات وب